MOAS ÅTERKOMST

Hehe... Jaa, hej igen. Det var ett tag sen. Skrivlusten har kommit tillbaka och nu har jag faktiskt någon form av "Word" (asså word-dokument sak) vilket jag antar gör det lite lättare och roligare att skriva. Har fått lite idéer för ny novell men kan inte riktigt välja vad jag vill skriva för sorts novell så skulle vilja höra vad ni helst skulle vilja läsa. :)
Så här är de idéer jag har:
  • Tjejen det handlar om har det riktigt tufft. Hon bor med sin mamma, hennes bästa vän har lämnat henne när hon behövdes som mest, hennes pojkvän har dumpat henne och hon tampas hela tiden med sitt självförtroende som ligger i botten.
  • En novell där Justin inte är känd, utan en helt vanlig kille, går i skola precis som alla andra och kan gå ut på gatan utan att tjejer jagar efter honom. Kommer nog ändra lite om honom då, men inga stora grejer.
  • Justin är den här tjejens ex, de träffas igen efter några år och börjar umgås igen; som vänner men som sedan utvecklas till något annat.
Så nu vill jag veta vad ni skulle vilja läsa! :)

Kommentarer
Postat av: EMMAAA

SA JU VAD JAG TYCKTE DIN TÖÖÖÖÖNT!!!!!!!!!!!

2012-05-07 @ 18:46:25
URL: http://onechanse.devote.se
Postat av: Elma

Den första va bäst😄
Älskar din blogg❤

2012-07-12 @ 09:10:33
Postat av: Zavanah

Klicka gärna på länken och följ min nystartade Novell på Devote!!
Bra skrivet BTW! /Beliber

2012-07-16 @ 01:08:40
URL: http://mybieberworld.devote.se
Postat av: Sara

Jag tycker den sista. Det verkar as bra. Den första är för vanlig, alla har typ så och den i mitten som säger att Justin ska vara vanlig verkar jätte tråkig. Därför tar jag ex pojkvän :)

2012-08-04 @ 15:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0