The Situation

Jo, nu är det såhär att den 15:e kommer Natali åka till Makedonien och vara där i ungefär 4 och en halv vecka eller något sånt. Så vi får se ifall vi inte uppdaterar så ofta fram tills hon åker, dels för att vi kommer skriva i förväg och dels för att vi ska ha kapitel som vi sedan tidsinställer så att de kommer upp när hon är borta.
Som sagt så finns ju alla kapitel hemma hos Natali, och jag har inget Wordprogram på min dator så jag kan inte skriva. Och det kommer nog bli högst 2 kapitel i veckan eller så, för jag vet inte om vi kommer hinna skriva så mycket. Om det är något ni undrar över så kommentera bara :) ~ M.S

Haha, snygging på bilden, jag vet ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica~ Time For Bieber

Nu är äntligen designen färdig och jag startar min egna novell blogg, första kapitlet är ute! kommentera och läs --> www.timeforbieber.blogg.se

Novellen som jag valt kalla ''The best summer ever''

handlar om den 16 åriga Carter Hamilton som precis gått ut nionde klass och bor i storstaden New York. Men när hennes pappa blivit befordrad och fått jobb i den lilla staden Stratford flyttar familjen Hamilton.

Det bästa Carter vet är att skriva sina egna låtar, sjunga och spela gitarr. När en lapp om ett nytt musikläger som startar upp i sommar hamnar i hennes nya brevlåda finns det ingenting som kan stoppa henne ifrån att delta på lägret, hon måste åka!

Carter kommer att utvecklas mycket inom musiken och många speciella tillfällen kommer att inträffa på lägret som till slut leder till något hon aldrig vågat drömma om.

Detta kommer att bli Carters bästa sommar någonsin.

2011-07-05 @ 22:17:19
URL: http://timeforbieber.blogg.se/
Postat av: Angelica~ Time For Bieber

Hej!

Jag har 41 läsare men jag startade ju bloggen igår så jag tror jag får mer läsare senare(;

nidå?

2011-07-07 @ 01:23:16
URL: http://timeforbieber.blogg.se/
Postat av: Fella&Cindra

Vad tycker du om att läsa i en Justin Bieber - novell? Kommentera http://bieb.blogg.se/2011/july/if-you-dont-dream-big-whats-the-point-of.html och förutom att du kommer kunna läsa en novell som handlar om det du tycker är bra får du också en länk!

2011-07-11 @ 16:10:32
URL: http://bieb.blogg.se/
Postat av: Fella&Cindra

sv: det finns ju hur många som helst noveller som börjar på samma sätt? men vi fattar, tänkte inte köra på den idén i alla fall ;)

2011-07-12 @ 12:12:41
URL: http://bieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0