SKRIVSUG!

Har världens skrivsug och ligger och skriver förfullt mitt i natten, haha! Klockan är 1:15, jag har skrivit sen klockan halv tolv ungefär, jag är på telefonen dessutom! Men som sagt så har jag stort skrivsug och när jag har skrivsug så blir kapitlen som bäst! Noga och detaljerade ;) Jag tror ni kommer gilla kapitel 12, jag är väldigt nöjd med det jag skrivit hittills!

Update: har skrivit klart kapitel 12 nu! :D Det blev långt tror jag, haha! Imorgon (eller borde jag säga senare idag?xd)på datan ska jag bara finslipa lite och lägga till bilder, sen får ni kapitel tolv! Tror ni att vi kan få tio kommentarer på kapitel 11? Snällasnällasnälla? Det är bara 3 kommentarer kvar tills vi har tio, det klarar ni? :D Och det ska INTE vara från samma person! Haha ;) Ni får kapitel 12 i vilket fall som helst, men det skulle betyda mycket om ni lade ner bara några sekunder av er dag att skriva vad ni tycker! Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0