Bästa rubriken evvaaa'

Meddelande #1:
Asså, tänkte bara säga att personen som äger bloggen kan se om det är samma person som har kommenterat flera gånger på ett inlägg. På kapitel 9 hade en person kommenterat typ 3/4 gånger, och jaa, jag vet inte riktigt vart jag vill komma med det här, men så är det iallafall.
Meddelande #2:
Kände att kapitel 9 inte vart så bra som det borde blivit så jag ska försöka lägga ner mer tid på kapitel 10 så att det blir mycket bättre! :) hoppas jag... hehe
BieberLove ♥
Update: Kapitel 10 finns här under! Har ingen aning om varför de hamnar under ett inlägg hela tiden? Jag gjorde det här inlägget innan jag skrev kapitel tio? -_-
Asså typ dreglar här borta, fetaste pölen! Jag dööööööör! O_O

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Jag har stat upp en ny blogg om Justin Bieber som heter neversaynever.tk :)

och det skulle vara super duper kul om du skulle vilja följa den kram :) <3

2011-08-03 @ 20:16:23
Postat av: Dani

Sv: a, vad kul! gillar verkligen era noveller, dom är superbra! <3 Även fast jag inte är jb,s största fan direkt ;) Jag ska göra ett inlägg om er blogg nu på en gång (ska försöka lägga upp en bild på eran header också om det är ok) alltså i inlägget :) Förässten det skulle vara kul om ni kunde göra kapitel 26 på förra novellen, den var så fin <3 Hare bra!

KrAm

2011-08-05 @ 10:52:53
URL: http://picsmania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0